Birma/Myanmar 2014 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yvonne Graaff-Pasman - WaarBenJij.nu Birma/Myanmar 2014 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yvonne Graaff-Pasman - WaarBenJij.nu

Birma/Myanmar 2014

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

14 Januari 2014 | Nederland, Amsterdam

A.s vrijdag 17 januari gaan we beginnen aan onze reis naar Birma. Toen we een halfjaar geleden begonnen met plannen, kozen we voor Baobab. Een bij ons zeer goed bekend staande reisorganisatie. Had ook al de 100 ste reis naar Birma gepland staan. Toen we in augustus opeens het slechte nieuws hoorden :Baobabreizen houdt op te bestaan!
Gelukkig vonden we een andere reis via Sawadee. Ons ook goed bekend. Vorig jaar hebben we een mooie interessante rondreis door Cuba gemaakt.
Komende 26 daagse reis wordt nu begeleid door de bekende Reisbegeleider Ernst Jan Bogaards. De gids die dus nu al meer dan 100 reizen door Birma heeft gemaakt.
We verheugen ons zeer op dit mooie land. Onze vriendengroep bestaat uit Henny en Marjo, Pim en Lisette en wij, Johan en Yvonne.