Yangong - Reisverslag uit Tamwe, Myanmar van Yvonne Graaff-Pasman - WaarBenJij.nu Yangong - Reisverslag uit Tamwe, Myanmar van Yvonne Graaff-Pasman - WaarBenJij.nu

Yangong

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

01 Januari 1970 | Myanmar, Tamwe

Vanaf 07.30 uur de stad Yangong met al zijn interssante Pagodes, tempels en marktjes bekeken. ' s middags met de treinen paar uur een tocht gemaakt zou een " circul tour " zijn. Werd een heen en weer ritje van 4 uur ☺️☺️

• 20 Januari 2014 - 09:59

Elske:

Gezellig om weer een reisverslag van je te lezen, fijne reis.
    Lieve groetjes aan iedereen.

• 20 Januari 2014 - 12:52

Charlotte Klaarhamer:

Wat goed dat je ook van daaruit kunt mailen. Leuk om jullie te volgen. Geniet en veel groeten voor allen.

• 20 Januari 2014 - 13:57

Elisabeth:

Hier motregent het en hebben we niet gewandeld met elkaar. Wille met Henk naar ziekenhuis. Kortom ik heb een prachtig boek en geniet daar van. Leuk om jullie zo te lezen, groeten voor allen!

• 20 Januari 2014 - 15:19

Elske:

Hoi Yvonne, raar vraagje, maar zou jij uit Mandelay (jadestad, heb ik van iemand gehoord) een smalle ring, zelfde vorm als trouwring, alleen rondom jade, voor me mee willen nemen, als je zoiets ziet of even vraagt? Heb je een beetje een doel met winkelen, toch? (grapje)Je zou me daar een groot plezier mee doen.
    Lieve groetjes en voor nu denk ik, eet smakelijk.